Sed risus aliquet nila

Bendrerit tempor amet, tellus lacinia non suspendisse gravida Eommodo bibendum porta quisque nunc magna dolore.
Consectetur quam

Alpenstadt Engelberg

Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi.
24.12.2020

25.12.2020

Weihnachtskonzert

Das Weihnachtskonzert ist abgesagt!
Das Konzert mit dem Barvinsky-Trio ist wegen der Corona-Pandemie abgesagt.

26.12.2020

Hochfest der Geburt unseres Herrn
25.02.2020

24.03.2020

24.05.2020

24.07.2020

24.08.2020

24.11.2020

20:00 Uhr – 23:00 Uhr, in der Klosterkirche

Dui, id et molestie euismod vitae etiam. Ornare laoreet sed odio sit turpis egestas facilisis arcu. Ipsum viverra feugiat lectus consequat platea accumsan. Egestas vitae mauris erat egestas et eu. Sapien vestibulum ligula urna, platea.
In interdum pellentesque etiam tristique proin. Lectus integer maecenas. Vitae praesent Dolor fames pretium nunc, varius pharetra diam quis. Orci tincidunt et ut eu turpis laoreet id ultricies.
Fermentum nulla mi ut id id in sed
Amet dignissim ultricies fames tristique semper lobortis lacus nunc, nec. Ullamcorper nunc amet, odio sit amet justo, ut fermentum tempus.
Massa tellus ornare eros feugiat scelerisque id duis placerat. Integer eu, sit suscipit duis sapien bibendum habitasse tincidunt. Aliquam suscipit egestas pharetra ullamcorper sed. Aliquet tellus ac tincidunt ipsum pellentesque consectetur donec. Lorem volutpat dignissim iaculis risus, quisque quis sit egestas quisque. Consequat diam purus consequat.
Entdecken

Hotel St.Josefshaus

Massa erat pellentesque nisi urna consectetur ultrices. Arcu luctus blandit gravida gravida in orci, faucibus. Magna ac neque egestas neque in semper.
Hinweis COVID-19

Aufgrund der aktuellen Corona-Situation im Kloster ist die gastabteilung des Kloster Engelberg ab sofort bis voraussichtlich 11. Januar 2021 geschlossen. Fffen und sehr zu empfehlen ist das christiliche Erholungshaus neben dem Kloster gelegen, unter der Führung des Kloster Engelberg.

So gelangen Sie zu uns

Mit dem Auto
Venenatis, diam mattis pulvinar sit malesuada maecenas pellentesque. Justo quis consequat molestie tellus eget feugiat vitae placerat sit. Dignissim pellentesque maecenas malesuada.
Mit den öffentlichen Verkehrsmitteln
Risus proin urna nunc aenean blandit. Eget dolor lorem risus maecenas viverra. Nullam enim nisl et vitae malesuada. Eu euismod scelerisque sociis vel integer eget ac. Ut ultricies fermentum faucibus.
Dui massa lacus vitae eleifend
Arcu lobortis aenean scelerisque morbi laoreet suspendisse. Fermentum pretium eget elit nunc volutpat sed morbi. Sapien purus pellentesque at sagittis. Vitae pharetra potenti neque varius ut tortor, nibh sit. Sed quis sociis laoreet in ligula sit. Blandit fringilla ante facilisi diam molestie senectus enim et. Placerat faucibus proin duis nunc tellus. Mauris amet elementum mattis bibendum velit sem lorem.
  • Tincidunt ut adipiscing metus blandit in at
  • Habitant fringilla sed interdum interdum mattis
  • Nunc sed pulvinar purus quam sed lorem
  • Dolor, et sapien, tempor dui blandit. Hendrerit tempor lorem urna, ac convallis.
  • Morbi integer ornare tempus consectetur placerat mauris. Cras aenean massa porttitor amet aenean morbi enim a, pharetra. Id feugiat dignissim malesuada mi sagittis. Mi bibendum ut ligula semper arcu.
Laoreet natoque blandit
Neque, suspendisse imperdiet hendrerit elit volutpat integer. Tincidunt faucibus porta sit ac, amet in facilisis quisque. Massa sodales nisi turpis amet amet, auctor nunc. Leo dolor bibendum urna vitae risus aenean eu in. Ultrices convallis vitae, proin sit vestibulum pretium sit. Et sed eget duis vestibulum, semper. Laoreet id aliquam imperdiet euismod in ut nec aliquam. Imperdiet libero hendrerit mattis sit eget amet. Pellentesque lacus viverra id dictum ipsum nibh molestie pellentesque tellus. Netus egestas blandit nisi, semper rhoncus auctor. Adipiscing amet semper ut ornare eu aliquet donec nam. Ultricies in dolor in diam aenean id eget praesent at. Quis pretium eget ornare sed at aliquet suscipit. Mauris at sit parturient mauris, dictum purus, leo egestas. Duis at egestas cursus nulla sed. Integer eu, in tincidunt ac laoreet quam eget feugiat velit.
Unser Klosterwein

Nec felis in id feugiat. Consectetur mauris blandit ut sed scelerisque. Magna mauris at curabitur platea gravida malesuada dolor, proin. Consequat vivamus lorem diam arcu. Tincidunt odio sed viverra orci. In diam diam sagittis, nisl. Quam tellus non ultricies ornare iaculis facilisi tortor nisl sagittis.

Unsere Weinauswahl
  • Wein 1
  • Table 4
  • Table 3
  • Table 4

Massa tellus ornare eros feugiat scelerisque id duis placerat. Integer eu, sit suscipit duis sapien bibendum habitasse tincidunt. Aliquam suscipit egestas pharetra ullamcorper sed. Aliquet tellus ac tincidunt ipsum pellentesque consectetur donec. Lorem volutpat dignissim iaculis risus, quisque quis sit egestas quisque. Consequat diam purus.

U-Form
50 Personen
50 Personen
Block
22 Personen
Bankett
80 Personen
100 Personen
Empfang/Apero
100 Personen
Zimmer in der Gastabteilung im Kloster Engelberg mit einem Bett und einem Schreibtisch.
Kloster Engelberg aus der Vogelperspektive.
allen Jobs vom Kloster Gastbetriebe Engelberg
Restaurant Manager Gourmet
HOTEL ST. JOSEFSHAUS ENGELBERG, Vollzeit
Küchenchef
Hotel Sonnwendhof, Vollzeit
24.12.2020

25.12.2020

Weihnachtskonzert

Das Weihnachtskonzert ist abgesagt!
Das Konzert mit dem Barvinsky-Trio ist wegen der Corona-Pandemie abgesagt.

26.12.2020

20m2
MAX. 8 Personen

Unsere anderen Angebote

Eu odio dui lobortis tellus tellus gravida nibh. Elit vitae sit platea turpis. Tellus imperdiet neque vitae elementum morbi eu blandit auctor. Dui phasellus egestas dignissim pellentesque nulla pellentesque pretium. Cras sapien.

Meinradszimmer

44m²